sobota, 16 lutego 2013

Bohaterowie

Hej, nazywam się Vanessa Tomlinson, ale znajomi mówią do mnie Van i wyglądam tak:
Jestem zwykłą szesnastolatką... No może nie taką zwykłą.
Moim bratem jest Louis Tomlinson z zespołu One Direction.
Dlaczego czuję się 'niezwykle', bo tak traktują mnie ludzie, ale to teraz nie istotne.
Tak wygląda mój brat:
 Louis ma 21 lat i jest najstarszy zarówno w zespole jak i wśród mojego rodzeństwa.
Te trzy zdjęcia przedstawiają Louisa za czasów X Factora, koncertowania z płytą
'Up All Night' i aktualnie mojego braciszka.
Podobni jesteśmy, nie? No właśnie, nie.
Chociaż bardzo różnimy się wyglądem, z charakteru jesteśmy prawie identyczni.
Oboje jesteśmy strasznymi wesołkami, lubimy się wygłupiać i zachowujemy się jak wieczne dzieci.
To nie oznacza jednak, że nie potrafimy być odpowiedzialni, kiedy jest taka potrzeba.
Umiemy doradzić i wesprzeć.
Jesteśmy szczerzy aż do bólu, ale mój brat potrafi to opanować.
Jestem niezmiernie z niego dumna i trochę mi go brakuje.
Nim udał się do X Factora byliśmy bardzo zżyci. Spędzaliśmy ze sobą bardzo dużo czasu.
Jednak odkąd powstał zespół, Louis nie ma dla mnie zbyt dużo czasu.
Przeniósł się do Londynu i zostawił mnie w Doncaster.
Strasznie rzadko się widujemy.
Na początku było nawet do wytrzymania. Przyjeżdżał do nas z kumplami z zespołu, ale
teraz już tak nie jest.
One Direction jest ciągle w trasach lub mają jakieś inne ważne sprawy, dlatego
nie odwiedza nas za często, a nawet prawie w ogóle.
Ale teraz może przedstawię zespół.
Oto One Direction:
Mojego brata już znacie, więc zacznę od prawej.
Harry Styles:
 Dziewiętnastolatek, najmłodszy członek zespołu.
Uważany jest za kobieciarza i flirciarza.
Potrafi być wrażliwy i poważny.
Jest najlepszym przyjacielem mojego brata, a fani nazywają ich Larry.
Urocze. Jednak, z tego co mi wiadomo, to tylko przyjaciele.
Harry ubóstwia koty.
Kolejny członek One Direction to
Zayn Malik:
 Dwudziestoletni muzułmanin, nałogowy palacz.
Uważany za przystojniaka.
Kocha siebie, ale nie oznacza to, że jest próżny.
Jeszcze żadna kobieta nie zdobyła jego serca.
Jego ulubionym przedmiotem jest lustro i żel do włosów.
Niall Horan:
 Dziewiętnastoletni irlandczyk.
Uważany za tego 'uroczego' oraz głodomora.
Jego ulubieńcami jest jedzenie i gitara.
Status: wolny.
I na koniec
Liam Payne:
Uroczy dziewiętnastolatek, ogromny romantyk.
Uważany jest za tego 'poważnego”, co nie oznacza, że nie umie się bawić.
Czasem potrafi być większym zgrywusem niż Geniusz (czyt. Louis).
Jednak wie jaki jest umiar i stara się do tego dostosować.
Kocha żółwie i 'Toy Story' oraz boi się łyżek.

To by było na tyle.
Zbyt dużo o nich nie wiem, bo nie poznaliśmy się aż tak dobrze.
Z reguły starałam się ich omijać, w końcu zabrali mi brata,
ale nie mam nic do nich.
Jeśli mój brat ich kocha, to ja też.



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz